vineri, 18 mai 2012

Castigatoarele concursului Normaderm!

 Incep prin a va spune ca a fost extrem de greu sa aleg castigatoarele, chiar daca nu au fost multe inscrieri. E foarte greu sa fii obiectiv in astfel de situatii si sa fii sigur ca ai facut alegerea corecta. Sincer as fi preferat sa folosesc random.com pentru ca e impartial si nu ar fi intervenit factorul emotional si sigur nu s-ar fi suparat nimeni :). Comentariile le-am ales pe urmatoarele criterii: sa fie un comentariu mai lungut pentru ca nu as fi putut sa aleg ceva de 2 randuri, sa fie interesant, sa aiba o poveste si nu in ultimul rand, produsul pe care il voi oferi sa se potriveasca problemelor expuse. Astfel, nu am putut declara castigatoare participantele cu tenul uscat intrucat aceasta crema se preteaza unui ten mixt sau gras.
Au fost cateva comentarii neinsotite de adresa de mail asa ca, din pacate am fost nevoita sa descalific persoanele respective. Nu am descalificat persoanele care nu au dat share pe facebook sau care nu s-au inscris pe blog pentru ca, precum spuneam si intr-un post anterior acest aspect al reclamei ma intereseaza mai putin.

Iar castigatoarele sunt:

1. Silvia
2. Alina
3. Loredana
4. Dana 
5. Ale
6. Ruxi

Felicitari! Veti primi un email in cursul zilei de azi cu informatiile de care aveti nevoie pentru a intra in posesia premiului!

Imi pare rau ca nu am putut sa premiez pe toata lumea, dar nu va intristati, intotdeauna exista si o data viitoare. Pentru mine, aceste produse au fost primele castigate vreodata la un concurs de genul asta, in general consider ca norocul ma ocoloeste cand e vorba de lucruri de genul asta :)

Inca mai exista concursuri active:
 http://pulberedediamant.wordpress.com/2012/05/11/testeaza-normaderm-impreuna-cu-mine/
 http://septembriejoi.mug.ro/2012/05/13/first-impressions-vichy-normadermgiveaway/
V-am pupat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu