miercuri, 8 august 2012

Recent looks

Hello ladies!

Dupa o absenta destul de lunga mi-am gasit putin timp si pentru paginuta mea, pentru ca deja ma mustra constiinta ca n-am mai postat nimic de atata timp :)). A fost o perioada destul de incarcata pentru mine, insa nu ma plang pentru ca e vina mea ca-mi aglomerez mereu programul in incercarea de a face intr-o zi mult prea multe. Bineinteles ca machiajul a fost ultima mea grija, fiind reprezentat in cea mai mare parte de o dunga de tus si putin rimel si ocazional de un strop de fond de ten in zilele in care tenul meu se hotara sa-mi faca vreo "surpriza".

After a pretty long break I found some spare time to deal with my little page and that's because I felt guilty that I haven't posted anything in such a long time :)). I had a really busy schedule but I don't complain because it's only my fault for having too many things to do in one day. That's why the makeup was my last concern and my everyday look was consisted in some black eyeliner and mascara and occasionally a drop of foundation when my skin played tricks on me. 

Totusi am reusit de cateva ori sa mai realizez cate ceva, ce-i drept nu prea complex dar sper totusi sa fie ok.

Although I managed to do some makeup, nothing to complex, and I hope it's ok.


 1. Neutral makeup with colorful lower-lid 
Am purtat acest machiaj intr-o dupa-amiaza petrecuta cu familia in vacanta de Paste / I wore this makeup in a lovely afternoon spent with my family on spring break































2. Golden-green and pink makeup
Combinatia de verde-auriu si roz a fost perfecta pentru prima zi de Paste petrecuta alaturi de cei dragi. / This color combination was perfect for celebrating Easter with my loved-ones. 

























3. Ocean of white makeup

Cu acest machiaj am participat la evenimentul anului (in opinia mea) :Sensation white. Tema a fost Ocean of white iar dorinta mea a fost sa realizez un smokey cu nuante de albastru si turcuaz fara a adauga tot felul de artificii (gene false strasuri, gene false, glitter)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu